Pembe Estetik

Pembe Estetik Nedir?

Diş etlerinin fazla görüldüğü durumlarda görüntünün düzeltildiği, diş eti boylarındaki orantısızlıkların giderildiği ve dişlere daha estetik bir görüntü kazandırıldığı diş hekimliği uygulaması Pembe Estetik olarak bilinmektedir.

Pembe Estetik

Estetik gülüş tasarımı

Pembe Estetik Öncesi Yapılması Gerekenler

Pembe estetik öncesinde; tespit edilen diğer diş hastalıkları örn: diş eti çekilmesi, diş eti iltihabı, diş eti şişmesi, diş eti kanaması, diş eti kokusu vb. alanında uzman diş hekimleri kontrolünde tedavi edilmelidir. Tamamlanan tedaviler sonrasında pembe estetik uygulamasına başlanmalıdır.

Pembe Estetik Tedavi Yöntemleri Nelerdir?

• Gingivektomi: Diş etlerinin cerrahi yöntemlerle uzaklaştırılması işlemi Gingivektomi olarak bilinmektedir.
  • Kron Boyu Uzatma: Gülüş sırasında üst dişleri üzerinde çok fazla diş eti görülen hastalarda tercih edilen bir pembe estetik yöntemidir.
  • Gingivoplasti: Diş çevresindeki sağlıklı diş eti dokularının şekillendirilmesi işlemini Gingivoplasti olarak bilinmektedir.
  • Rejeneratif: Diş eti hastalıklarının oluşmasıyla destek dokularda zarar görülebilmektedir ve vücudun bu dokuları kendi kendine onarması Rejeneratif olarak bilinmektedir.
estetik diş hekimliği

Pembe Estetik Avantajları Nelerdir?

İsminde estetik geçmesinden kaynaklı kişiler açısından soru işareti barındıran pembe estetik tedavisi, diş ve diş eti yapısı açısından kişiye hem estetik görünüm hem de diş sağlığı açısından yararlı bir tedavi yöntemi sunar.

• Diş kaybı oluşumu önlenir.
  • Diş etleri ve diş uzunlukları ideal uygun boya getirilir.
  • Diş eti iltihapları tedavi edilir.
  • Dişleri, diş etlerini ve diş yapısını destekleyen tüm formların daha sağlıklı olması sağlanır.
  • Estetik bir görünüm sunar.
Pembe Estetiik Avantajları
Estetik Gülüş

Pembe Estetik Kalıcı Mıdır?

Pembe estetik tedavisi kalıcı bir yöntemdir. Tekrarlanmasına gerek duyulmadan yaşam boyu kullanılabilir. Fakat her tedavi planlamasında olduğu gibi pembe estetik tedavisinde de kişinin tedavisi sonrası ağız ve diş bakımını düzenli yapması, düzenli diş hekimi muayenesini yaptırması büyük önem taşımaktadır.

Ankara Çayyolu Diş Kliniği olarak pembe estetik tedavilerinizi sedasyon – yarı uyku halinde tedavi şeklinde planlayarak konforlu ve sağlıklı bir şekilde tamamlamak için bizlere ulaşabilirsiniz. Sedasyon – yarı uyku halinde tedavi hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.

Sedasyon ile kanal tedavisi